Wednesday, September 22, 2010

در مورد حادثه سوء قصد به دکتر عبدالرضا سودبخش

پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد حادثه سوء قصد به دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که شب گذشته در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس کشته شد اعلام کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل شخصی بوده و وجود هرگونه انگیزه دیگر در این جنایت منتفی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اعلام پلیس اگاهی تهران،  در ساعت 45 : 21 مورخ 30 شهریور از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و عوامل اورژانس در بلوار کشاورز، بلافاصله فرد مصدوم به بیمارستان انتقال، اما به واسطه شدت جراحات وارده فوت می کند.

با تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص و به دستور قاضی کشیک دادسرای جنایی تهران، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز تحقیقات از سوی کارآگاهان بلافاصله هویت مقتول مورد شناسایی قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که مقتول متخصص بیماری های عفونی و همچنین دانشیار دانشگاه است که در زمان خروج از مطب کار خود واقع در بلوار کشاورز مورد اصابت گلوله فرد یا افراد ناشناس قرار گرفته است.

تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل شخصی بوده و وجود هرگونه انگیزه دیگر در این جنایت منتفی است. در حال حاضر تحقیقات تخصصی در مراحل ابتدایی قرار داشته و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.


@tabnak.ir

No comments:

Post a Comment